Fotos de Joan Serra Congost

Joan Serra Congost

Batallón de automoviles del Aaiun – 1975/76

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

About Mili Sahara

Saharià 1974-975 (caporal transmisions, Villa Cisneros i Edchera)

Posted on 29 Setembre, in esp - Serra Congost, Joan, Fotos - Albums Personals. Bookmark the permalink. 3 comentaris.

  1. joan congost costa

    joan, soc del 4 remplaç 1975, primer al bir 1, y despues als camions del cuartel de intendencia de l’ aaiun. el meu tel. 629493119
    saluatacions tocayo.

    • Joan Serra

      Hola company Joan , d’on ets , jo sóc de Granollers , et dono el meu @ i ens posem en contacte ( joanserra_7576@hotmail.com )
      Una abraçada

    • Joan Serra Congost

      Hola juan que tal , d’on ets tu , jo sóc de Granollers , jo sóc d’Abril del 75 , 2º reemplaçament després del BIR1 em van destinar al Batalló d’Automòbils de l’Aaiún , et poso el meu @ i ens posem en contacte per privat ” crec que pot haver-hi sorpresa ”
      joanserra_7576@hotmail.com

Deixa un comentari

